Masa

Sunday, October 4, 2009

Walimah Ketua Perhubungan Awam, NISA Neg Sabah

NISA Negeri Sabah mengucapkan setinggi Tahniah buat Ketua Perhubungan Awam, NISA Negeri Sabah yang telah selamat diijabkabulkan, 5 Syawal 1430H baru-baru ini. Semoga Baitu' Dakwah yang dibina kekal hingga menanti ke "Pintu Syurga". Amin..

Untuk berita lanjut, boleh layari laman bloggers sahabat-sahabat NISA Tawau & Unit Amal Tawau yang lain ("_,)..

Ukhtie Rozianah, NISA Kawasan Tawau


Assalamualaikum...

Tahniah diucapkan kepada Siti Aminah Soga dan pasangannya, Adib yang baru melangsungkan pernikahannya pagi tadi di Masjid Al- Kauthar..Semoga mahligai yang dibina kekal hingga ke akhirnya..dgn kata lain "Bercinta Sampai Ke Syurga"...

Nampaknya tahun ni dah 2 orang yang dekat denganku (sahabat) yang mengakhiri zaman bujang mereka. Insya Allah, hujung tahun ni akan ada lagi yang akan menurut jejak mereka ni..siapa? tunggu...hehe..Cepat jodohmu Min, kakakmu ni ramai yang jeles :)

Alhamdulillah, Majlis yang serba ringkas ini dihadiri sanak saudara dan sahabat handai daripada kedua belah pihak yang agak ramai berbanding pasangan pengantin lain ( ada 3- 4 pasanagan pengantin pagi tadi). Dalam masa yang sama, dapat mengumpulkan semula generasi baru dan lama PERPPIS, NISA', UNIT AMAL kawasan Tawau.


6 Syawal 1430H
25 Sept 2009

Laman lain:
Ilham Pemuda, Unit AMAL Tawau
Ana Hidayat, Unit AMAL Tawau

No comments:

Salam Nisa'

Bismillahirrahmanirrahim..
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Alhamdulillah, puja segala puji hanya untukNya. Yang memiliki seluruh alam ini. Selawat serta salam buat junjungan besar kita, manusia agung kekasih Allah, para sahabat dan keluarga baginda saw, serta seluruh tentera Allah di muka bumiNya yang Maha Luas ini.


Seiring hembusan bayu yang tiada henti bertasbih memuji keagunganNya, maka Nisa' Sabah muncul menyahut seruan dakwah dalam satu lagi siri metode perjuangan. Mencuba sesuatu.. Mencari ruang.. Mengisi kekosongan.. Andai di situ adanya Islam, pasti gerak tidak terhenti.

Semoga siri pertemuan selepas ini memberi makna mendalam.. Membawa erti hakiki..

-Salam Manis Seuntai Kasih Dari Nisa' Negeri Di Bawah Bayu-