Masa

Saturday, July 9, 2011

Salam Perjuangan

Assalamualaikum wbt...

Apa kabar sahabat Nisa Sabah?Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat sejahtera, di samping kesyukuran kerana masih merasai nikmat iman dan Islam yang dianugerahkan oleh Ilahi.

Tika ini mungkin ramai yang tertanya-tanya kenapa blog nisa agak sepi tanpa posting yang terbaru dari admin. Untuk pengetahuan sahabat semua, pengambilalihan kepimpinan Nisa Negeri baru sahaja dibuat dan sekarang ini Nisa Negeri sedang menbuat kemaskini direktori Nisa yang baru. Jadi saya sangat berharap agar semua sahabat atau follower Nisa Sabah dapat bersabar menantikan apa-apa perkara terbaru dari Nisa' Negeri. Saya berharap agar sahabat-sahabat semua terus menyokong Nisa' Sabah.

Akhir sekali, saya juga berharap agar perkongsian dari sahabat Nisa' seluruh negeri dapat membantu memeriahkan lagi blog ini, sekaligus dapat menjadikan ia sebagai medium untuk kita saling berkongsi dan merancakkan lagi Nisa' di Sabah ini.




No comments:

Salam Nisa'

Bismillahirrahmanirrahim..
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Alhamdulillah, puja segala puji hanya untukNya. Yang memiliki seluruh alam ini. Selawat serta salam buat junjungan besar kita, manusia agung kekasih Allah, para sahabat dan keluarga baginda saw, serta seluruh tentera Allah di muka bumiNya yang Maha Luas ini.


Seiring hembusan bayu yang tiada henti bertasbih memuji keagunganNya, maka Nisa' Sabah muncul menyahut seruan dakwah dalam satu lagi siri metode perjuangan. Mencuba sesuatu.. Mencari ruang.. Mengisi kekosongan.. Andai di situ adanya Islam, pasti gerak tidak terhenti.

Semoga siri pertemuan selepas ini memberi makna mendalam.. Membawa erti hakiki..

-Salam Manis Seuntai Kasih Dari Nisa' Negeri Di Bawah Bayu-